2022. július 5., keddMa Sarolta, Emese napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 404,00 Ft | USD: 392,00 Ft | CHF: 407,00 Ft
2022.07.05. Sarolta, Emese Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 404,00 Ft | USD: 392,00 Ft | CHF: 407,00 Ft

Itt a válasz, miért éri meg a férfiaknak sört inni

A bélrendszerben élő mikrobák fontos szerepet töltenek be a táplálék megemésztésében, ezért is fontos, hogy megfelelő mikrobiommal rendelkezzünk.

Az Amerikai Kémiai Társaság Journal of Agriculture and Food Chemistry című szakfolyóiratában bemutatott tanulmány szerint a kutatók összesen 19, 23 és 58 év közötti férfit vizsgáltak. A résztvevőket véletlenszerűen két csoportba osztották, mindkét csoport 330ml-es kiszerelésű sört kapott. Ám míg az önkéntesek egyik fele alkoholos sört ivott, a másik alkoholmenteset. Az italokat az alanyok vacsora mellett fogyasztották, a kísérlet pedig négy héten át tartott. Ezt követően a kutatók az önkéntesek székletmintáit vizsgálták, hogy képet kapjanak a bélben lakó mikrobák állapotáról.

Gyakoribbá válhatnak az olaszországihoz hasonló jégcsuszamlások